fbpx
Waarom adverteert Coca Cola nog steeds zoveel2-De Kracht van Online Actief zijn

Hoezo kun jij wel zonder…?!

0

Waarom stuurt Jeffrey Gitomer nog nieuwsbrieven uit?
Waarom schrijft (Sir) Richard Branson nog artikelen die hij post op LinkedIn?
Waarom maakt Brian Tracy nog video-opnames met tips voor ons?

Heb jij enig idee waarom deze mensen nog werken aan hun online zichtbaarheid terwijl ze al miljoenen volgers hebben en ook al vele miljoenen dollars verdienen?
Zij hebben het niet meer nodig.
Zij verdienen al enorm veel geld.
Zij doneren al aan heel veel projecten.

Dus waarom werken zij toch nog aan die online zichtbaarheid?

Deze mensen hebben, net als jij en ik, iets te vertellen.
Ze hebben een mening, een project of een product waar ze aandacht voor vragen.
Ze willen je deelgenoot maken en ze willen nog steeds dat jij hun producten koopt.

Waarom?
Zij staan vierkant achter hun producten.
Zij zijn niet bang om geld te verdienen.
En met het geld dat ze niet voor zichzelf nodig hebben, helpen ze mensen die geen geld hebben.

En jij? Weet jij waarom je wil dat mensen jouw producten (of diensten) kopen?
Weet jij waarom jij online zichtbaar wil zijn?
Is dat echt alleen maar om je eigen boterham te verdienen of heb je een hoger doel voor ogen?
Werk jij echt alleen maar voor die 2 of 3.000 euro per maand of …

Het is mijn hogere doel om ondernemende vrouwen die geen of niet genoeg geld hebben, die wonen in getto’s, te helpen met het opzetten en vooral doorzetten van hun eigen onderneming.  Hoe ik hier vorm aan ga geven, is nog niet geheel duidelijk. Dat ik dit wil doen, staat wel vast.

Door mijn hogere doel te hebben, weet ik waarom ik elke dag mijn werk doe.
Ik doe het niet alleen maar om mijn eigen geld te verdienen. Dan had ik net zo goed bij een werkgever kunnen blijven.
Ik doe het omdat ik ertoe wil doen, omdat ik verschil wil maken.

En jij? Weet jij waarom je doet wat je doet? Wat is jouw Waarom?
Ik vind het geweldig als jij in onderstaand commentaar-vak vertelt wat jou beweegt. Hartelijk dank!

Op jouw online succes!

Josine

 

Ps. Weet je waarom Coco Cola nog steeds zoveel adverteert?
Ze willen dat je eerst aan Coca Cola denkt… en daarna pas aan Pepsi.
Dit geldt ook voor jou!
Je wilt toch eerst dat mensen aan jouw product of dienst denken en daarna pas aan je ‘collega’… DUS:

=== Speciaal voor jou ===

=== 2 keer 5 tips om je online zichtbaarheid te vergroten. Lekker doen! ===

Wat kun jij eraan doen om je online zichtbaarheid te vergroten op LinkedIn?
1. Zorg voor een goed en totaal ingevuld LinkedIn profiel.
2. Link op LinkedIn met mensen die je hebt leren kennen.
3. Link warm. Stuur een persoonlijk bericht en ‘maak een praatje’.
4. Post artikelen aangaande je bedrijf of je Waarom op LinkedIn Pulse en link ernaar.
5. Vraag om een testimonial aan een klant.

Wat kun jij eraan doen om je online zichtbaarheid te vergroten op Facebook?
1. Zorg voor een goed en totaal ingevulde zakelijke Facebookpagina.
2. Word vriend met mensen  die je net hebt leren kennen.
3. Nodig je nieuwe vrienden uit om je zakelijke pagina leuk te vinden.
4. Plaats 3x per week een interessante update over je bedrijf en je Waarom.
5. Vraag of tevreden klanten een recensie willen geven.

 

Leave a Comment

There are no comments yet. Be the first to comment.

PEPtalk

Schrijf je in voor de PEPtalk en ontvang het eBook: Met deze 7 fouten word je zeker niet online zichtbaar

* indicates required
%d bloggers liken dit: