MASTER YOUR ONLINE FLOW
Hallo enthousiaste zelfstandig onderneemster! ☺

Ben je nog blij? 
☑ Blij met je bedrijf, blij met de manier waarop je onderneemt en groeit? 
Of mag er meer gebeuren? Mag het beter en gestructureerder? 
 
Herken je je hierin? 

👠Je bent online wel te vinden en je vindt dat dit nog meer kan en mag.
👠Je voelt je onzeker over hoe je het online moet doen, welk platform het beste voor jouw product is. 
👠
Je weet niet of je het juiste doet en of mensen wel op je zitten te wachten.
👠
Je wil meer zekerheid, je wil weten welke stappen je moet zetten. 
👠
Je bent enthousiast en je klanten vinden je geweldig, en je vraagt je af hoe je meer van deze klanten krijgt?
👠
Je hebt trainingen en workshops gevolgd om social media beter te begrijpen echter het lukt je niet om dit in de praktijk ook echt te doen.

Dan herken je dit ook! 


⚪Je bent al aantal jaren ondernemer en je weet dat je online vindbaar moet zijn, tenminste dat zegt iedereen. Vroeger kreeg je voldoende klanten via mond-tot-mond reclame en je merkt dat dit steeds minder wordt. Je weet dat het tegenwoordig anders gaat en je weet niet hoe je dit moet aanpakken. Je bent begonnen met social media en plaatst af en toe een bericht. Maar wat blijkt, je hebt moeite om berichten te maken, om het vol te houden en je beseft dat je wel wat hulp kunt gebruiken. 

Want hoe doe je dat nu, je bedrijf (online) vindbaar maken? Hoe zorg je ervoor dat je de juiste uitstraling hebt, dat nieuwe klanten jou vinden en dat ze zich vervolgens ook bij jou inschrijven voor je nieuwsbrief, workshop of training. 
Is daar een recept voor? Kun jij dat ook? 

Ja, dat kun jij ook! 

Wil jij beter worden in het vergroten van je (online) zichtbaarheid, dan zul je een plan moeten hebben. Je zult vooruit moeten denken en je resultaten noteren en evalueren. 
En dat plan gaan wij samen maken. 
Jij en ik.

👉Ik help je! 
👉Ik moedig je aan! 
👉Ik nodig je uit tot actie! 
👉Ik inspireer je om beter te worden!
 
Samen met mij ga je aan de slag en tillen we jouw (online) zichtbaarheid naar een hoger niveau. 
We stellen je doelen vast - voor je bedrijf, voor jezelf en voor je online activiteiten. We maken structuur aan. In je online marketing plan, je acquisitie en je product, want alleen met plan kom je in je Flow en kun je een succes van jezelf maken. En we voeren uit. Je krijgt huiswerk van me op, wat je zelf gaat maken. Ik ondersteun je en ben er om je te helpen, maar jij gaat het doen. Jij maakt je eigen succes! 
 
✅Want jij bent het waard om je te laten zien! 
✅Jij bent een professional in je vakgebied!
✅Jouw product helpt andere mensen om een beter leven te krijgen, zakelijk als privé!
✅Jij verdient een plek op je eigen podium! 
✅En je verdient om je daar steeds zekerder over te voelen, zodat je je eigen (Online) Flow creëert die nodig is om datgene te doen wat jouw bedrijf nodig heeft: (Online) Groei! 
 

Tijdens onze sessies ga ik je heel veel geven, gaan we heel veel overleggen en praten en we gaan ook DOEN. Want dat is het aller- allerbelangrijkste; jouw dromen en doelen omzetten in acties! 

Kortom: 
👉Ik geef je handreikingen. 
👉Ik leer je de structuur.
👉Ik leg je uit hoe het werkt. 
👉Ik spar met je over je bedrijf. 
Zodat je het daarna vol vertrouwen zelf kunt gaan doen. 

Samen gaan jij en ik aan de slag met het half jaar programma van  Master Your Online Flow

Wat gaan we doen?

Onderzoek naar je doelgroep 

Wie is jouw liefste klant, voor wie wil jij het allerliefste werken. 
Middels een vragenlijst, onze gesprekken en een gedegen onderzoek, kom jij erachter wie jouw favoriete doelgroep is, wie jij het allerliefste met jouw product wil helpen, wie jou het meest nodig heeft. En we komen erachter waar je doelgroep het meeste last van heeft, wat hun uitdagingen zijn en waar jij hun echt het aller- allerbeste mee kunt helpen. 
>> Het onderzoek is een enquête waarvoor ik je de 3 beste vragen geef, die je aan je doelgroep moet stellen om antwoorden te krijgen waar je iets mee kunt. De uitkomsten zijn belangrijke input die je nodig hebt om jezelf te positioneren als expert op jouw vakgebied. Je gaat het gebruiken voor je blogs, je artikelen en je online berichten. 
Dit is één van de waardevolste sessies die we hebben en waar we het gehele traject op terug zullen vallen. Dit is je BASIS! 

eBook

Heb je altijd al een boek willen schrijven en komt het er maar niet van? 
Dit is je eerste schot erop! Ik leer je hoe je een heel waardevol eBook maakt dat je voor diverse doeleinden kunt inzetten. 
⚠ Als weggever om mensen te bedanken. 
⚠ Als uitdeler bij een workshop of training.
⚠ Als cadeau voor je klanten.

Even concreet: 
>> Ik leer je hoe een eBook is ingedeeld.
>> Ik vertel je hoe je een eBook kunt maken.
>> Ik lees met je mee en geef feedback. 

LinkedIn 

Om jezelf als professional goed neer te zetten, dient je LinkedIn profiel op en top te zijn. Het dient als reclamezuil van jouzelf en jouw bedrijf. Kijk naar LinkedIn als zijnde één groot netwerkevent waarop jij aanwezig bent met jouw profiel oftewel jouw reclamezuil. Als ondernemer kun je ontzettend veel voordeel uit LinkedIn halen. 
Daarbij is het zo dat wanneer mensen je naam opzoeken op Google, 99 van de 100 keren jouw LinkedIn profiel als eerste te zien zal zijn, probeer het maar eens. Jouw LinkedIn is belangrijker dan je wellicht op het eerste moment denkt. Ondanks dat jij er misschien niet zoveel mee bezig is, word je er wel op gevonden. Een eerste fantastische indruk is dan superbelangrijk. 

Even concreet: 
>> Ik vertel je waar jouw LinkedIn profiel aan moet voldoen, zodat je een All-Star status krijgt.
>> Ik zeg je wat waar moet staan en je krijgt templates om onderdelen van LinkedIn zelf te schrijven. (Natuurlijk maak je ook jouw pakkende headline!)

>> Ik leg je uit hoe LinkedIn werkt en hoe jij er je voordeel mee doet. 

Bloggen / artikelen schrijven

Een belangrijk onderdeel van (online) zichtbaarheid is aantonen dat jij expert bent op je vakgebied. Dat je aan je nieuwe klanten laten zien dat jij verstand van zaken hebt, dat jij weet wat je doet en dat ze echt jou moeten hebben om hun problemen op te lossen of dat jij ze helpt om een volgend niveau te bereiken met zichzelf of hun bedrijf. 
Door het schrijven over jouw vakgebied, over jouw expertise laat je zien waar jouw specialiteit zit, je maakt je kundigheid zichtbaar. Want door te schrijven, verdiep jij je in zaken waardoor je meer en meer kennis krijgt en kunt delen. En bewandel je een ander pad dan al jouw collega's op je vakgebied. Ik help om hierin het verschil te durven maken.

Even concreet: 
>> Ik reik je diverse manieren aan waarop je een blog kunt schrijven. 
>> Ik lees je blogs na en geef je opwaartse feedback. 
>> Ik leer je de trucs om de leesbaarheid en de verbinding met je lezers te vergroten. 

Nieuwsbrief

Om je blog of artikel te delen, start je met een mailinglijst. Een lijst van mensen die graag door jou op de hoogte gehouden willen worden van jouw bijdrage in deze wereld. Mensen die vinden dat je waardevolle zaken te vertellen hebt. Ook al wil je misschien nu nog geen nieuwsbrief verspreiden, het is altijd goed om e-mailadressen van potentiële geïnteresseerden (=nieuwe klanten) te verzamelen. 
Door op gezette tijden van je te laten horen, krijg je binding met je doelgroep. Ze gaan op je rekenen en krijgen vertrouwen. Laat je niet misleiden door de naam nieuwsbrief, er hoeft niet telkens iets nieuws in te staan en je kunt het ook een andere naam geven. Zie het als een manier om contact te onderhouden met diegene die dat ook wil. 

Even concreet: 
>> Ik leg je uit hoe je met Mailchimp aan de slag kunt. 
>> Ik leer je hoe je met een eenvoudige opmaak, veel kunt bereiken. 
>> Ik lees je nieuwsbrief en je hebt sowieso al één fan erbij! (Ja, dat ben ik!) 

Contentkalender+

Om te weten wat je wanneer wil of kunt plaatsen, creëren we een contentkalender. Dat is een kalender waarin je bijhoudt wanneer je wat gaat plaatsen en op welk platform. Ook hou je de resultaten bij en evalueer je. 
Het gebruiken van een contentkalender is onmisbaar in het online zichtbaar worden en blijven. Het geeft je houvast, het helpt je met plannen en schept helderheid. En helderheid is nodig. Je wil namelijk de juiste personen (=nieuwe klanten)  bereiken en daarvoor heb je een planning nodig. 

Even concreet:  
>> Ik help je met het inrichten van een contentkalender. 
>> Ik leer je welke content je gaat plaatsen.
>> Ik leer je vooruit denken, werken en inplannen. 

>> Ik leg je uit hoe je dat doet en met welke tools. 

En er is nog meer!

👉We leggen je (bedrijfs)doelen vast en monitoren dit. We praten over je acquisitie; we analyseren jouw verkoopgesprek, je offertes, je follow-up.
👉We bespreken je netwerken, we werken aan je pitch en  aan presentaties die je wil of gaat geven. 
👉We bekijken je website en verbeteren wat nodig is.
👉We doen alles wat voor jou op dat moment nodig is. 

Even concreet:  
>> We ontmoeten elkaar 2x per maand.
>> Elke ontmoeting duurt 1,5 uur en je krijgt huiswerk op.
>> Het programma duurt minimaal 6 maanden. 


Na MASTER YOUR ONLINE FLOW ben jij in staat om op zelfstandige basis je eigen bedrijf online zichtbaar te maken. 

Is dit wat je wil? 
Wat je de hele tijd al gezocht had? 

Neem dan contact met mij op via e-mail josine@nobelanalytics.nl of bel me op 06-54671054. 
Of beter nog: geef je op voor een gratis PEPtalk zodat we kunnen kijken of we bij elkaar passen. En stuur ook meteen jouw antwoorden op de drie vragen mee > klik door naar de PEPtalk.  

Want jij bent het waard dat je jezelf laat zien aan de wereld. 
Nu. 
Vandaag. 

Ik spreek je snel!

Op jouw Online Kracht! 

Josine