fbpx
Feel the chemistry

Feel the chemistry

20 oktober, 2020 , In: LinkedIn, Online communicatie, Online Groei , With: No Comments
0

Can you feel it?   

Can you feel the chemistry, my dear 💃

Gisteren reed ik hier in Limburg langs Chemelot, de DSM. 
Het billboard riep: Feel the chemistry.

En oh yes, I want to feel the chemistry. Always! 
Bij een ontmoeting, in een gesprek – hoe kort dan ook, tijdens oogcontact, heel vroeg in de ochtend, elk moment van de dag eigenlijk. 
Bij live events en zeker ook bij online events. 

Ook als ik alleen ben, wil ik chemistry met de natuur, met de lucht, met mezelf.
Lijkt wel absurd, zoveel chemie als ik wil voelen.

Dus ja, ook bij een LinkedIn profiel. 
De foto, de achtergrond foto, datgene wat je geschreven hebt. Datgene wat jouw totale profiel bij mij te weeg brengt. 

Ik zoek er altijd naar. 
Die chemie die je met je profiel wil uitstralen. 

Want ik weet. 
– en dat geldt ook voor mensen die niet zo op de chemistry uit zijn als ik –  dat andere mensen die chemistry ook herkennen. Dat ook zij dan een connectie met je voelen voordat ze je live ontmoeten, voordat ze je aan de telefoon spreken of online. Ze willen bij het zien van je profiel al aanvoelen of het klopt, of er chemistry is. 

Een manier waarop dit werkt, is als je je richt op één doelgroep. 
Eén persoon in die poel van mensen, die je aanspreekt. 
Waar je je verhaal aan vertelt. 
Waar je mee praat. 
Die je laat merken; ik hoor jou, ik zie jou, ik voel jou. 
Waar je hele profiel op afgestemd is. 

Ik wil die tekst graag voor je maken. 
Laat me maar weten als je er klaar voor bent.

Josine ❤️🙏

PS. “The most important rule about chemistry
is that whatever you’re feeling,
your reader is most likely feeling it too.” 

Mark Manson, auteur boek: The Subtle Art of Not Giving a F*ck.

Leave a Comment

There are no comments yet. Be the first to comment.

PEPtalk

Gratis eBook: 11 zaken die je per direct moet aanpassen voor een Sexy* LinkedIn profiel

Meest recente berichten