fbpx
201907 - alles is persoonlijk

Alles is persoonlijk… ?!

1
Alles is persoonlijk.
Je LinkedIn profiel: persoonlijk.
Je smaak: persoonlijk.
De klik die je met iemand hebt: persoonlijk.
De (online) berichten waartoe je je aangetrokken voelt: persoonlijk.
 
Zo ook de doelgroep waarvoor je kiest: persoonlijk. 
Ook al is het een doelgroep die door meerdere mensen gekozen wordt.
 
En ook het product dat je verkoopt: persoonlijk.
Ook al zijn er meerderen die jouw product ook verkopen. 
 
Of de dienst die je aanbiedt: persoonlijk.
Ook al lijken diensten van anderen op die van jou. 
 
Jouw eigen persoonlijkheid bepaalt dat het heel persoonlijk is wat je doet, geeft en/ of verkoopt. 
 
Iedere (potentiële) klant beslist zelf of deze bij jou voor advies komt vragen of het product bij jou komt kopen of toch liever bij die ander. Ook dat is persoonlijk. 
 
 
Bovenstaand wil niet zeggen dat je alles persoonlijk wil nemen. 
Juist niet!
Je kunt de dingen niet persoonlijk nemen.
Ook niet als ze persoonlijk lijken.
 
De reacties van je doelgroep hebben niets met jou persoonlijk te maken.
Ook al heb je ze uitgekozen als zijnde jouw doelgroep. 
 
Dat mensen jouw product of dienst niet aanschaffen, is niet persoonlijk.
Ook al ervaar jij het wel zo.
 
 
Mensen, dus ook jouw potentiële klanten, doen de dingen die ze doen omdat ze goed zijn voor zichzelf.
Ze bekijken of iets bij hun past.
Of die iemand bij hun past. 
En dat in een ‘split-second’. 
 
En dat heeft niets te maken met jou als persoon. 
Niets met jouw product en/ of dienst. 
 
Daarom: blijf doorgaan deze zomer.
Blijf je (online) berichten plaatsen.
Blijf jezelf op dat podium zetten. 
Blijf netwerken en blijf je diensten en producten aanbieden.
 
Want uiteindelijk wint diegene die zich het minst aantrekt van persoonlijkheden en er alles aan doet om persoonlijk te zijn. 
 
Op jouw (online) kracht! 
Josine
 
==
Ik wens je een heerlijke zomer vol met inspiratie, verdieping en rust. 
Geniet van de zon, je gezin, de mensen om je heen.
Laad op.
 
En dan na de zomervakantie ga je weer aan de slag met de tweede helft van het jaar. 
 

Ik start dan met 3 LinkedIn workshops. 3 keer een introductie op LinkedIn. 
3 keer een rustige start om LinkedIn aan je uit te leggen, wat het voor jou kan betekenen, hoe ik het je kan laten groeien. 

Zet deze data vast in je agenda: 11 oktober, 1 november en 20 november.
Meer informatie volgt snel. 

Leave a Comment

There are no comments yet. Be the first to comment.

PEPtalk

Schrijf je in voor de PEPtalk en ontvang het eBook: Met deze 7 fouten word je zeker niet online zichtbaar

* indicates required